kaWan saYa

assalamualaikum


Hye ..bosan lha ari ney ..cuti kan ari sabtu,nak buat hape pon ta tawu..so sb xde kje aku pon wt laa post sal kawan aku nie.. ^_^ na tenal x?? dieowg nie sweet tawu ..huhux .. aku kenal dieowag ni pon time masok kolej semester 2 .. baru laa rapat giler..shempoi2 je diowang nie .. teeeheee XD ..jOm tenal .. tgk pic bwh ::-



haaaa..nie nama dya NoorLiyana Che Watan ^_^
member2 panggil dye Yana umo 18 taon 4 bulan ..haha ops yana belom cukop umo laa..
bulan 12 baru 19 yerr .. hehehex..kanak2 ribena lagi ..^_^ 
si Yana nie otak masok air kit..suka mrepek .. g 1 dya suka gosip2 nie..
tambah2 gosip artis indon..suma dya tenal ..rionaldo storkos?? (btol ka aku eja nie..hntam je laa), randi pangalela?? spe lagi?? hanya NoorLiyana Che Watan je yang tahu.. hahax
jangan mara ye Yana..klaw ang baca nie mati laa aku..(takot kna saman..hehe)
oke next (!)(!) 

nie plak Shamila Ebrahim umo 19 taon ^_^ 
anak mami dya nie..pgil je mami kecik xpon Mila..haha ops (!)(!) 
dye nie pon gila2 jugak..dalam gila2 pon otak blajor jalan strait jee
bukan cm aku bengkang bengkok cm jlan bukit lama uhh ..hahax.. 
mila nie sweet2 gitu..suka tgk dya gelak ..comey + manis = masam ..eheh..c( ;
jangan mara taw mila ak wt post cm neyh (!)(!) hehe
next (!)(!)

yeeeeaa (!)(!) yg dpan to Nur Izzati Abd Raman pgil Dato ..haha
xlaa ..panggil Zati laa...kami je suka2 panggil Dato .. 
na tawu sb ape ?? o.O haha teeeeeettt biarlah rahsia ...
Zati nie ade kembar ..woooahh best kan ade kembar..?? 
yg belakang to kembar dye ..dua2 umo 19 taon ^^
namanye Nur Izzah Abd Raman panggila Izzah .. 
tp dieowg nie masing2 panggil "T" and "Jah
besa laa adk bradik .. best kan ada kembar nie..umo da sma,ley kongsi cerita kn ..
jangan kongsi laki suda yer .. hehhe jangan mara T and Jah ^__^
oke next lagi ?? 

yang ni inat adam ..eh2 bkn .. hehe nama dye NusSyafinaz Ismail
panggil Inat umo 19 jugak  (!)(!) muka mcm cina dengan mata sepet dye to msti org ingat dye mix kan ..
mak ayah dye pure malay k .. maybe atok2 nenek dye ada darah cina ^__^
kecik2 molek inat nie comey ..hehex and da ade bf pon
jeng3 ... alamak pade boyz2 to xley laa msok line kan ..
nty bf dye bukak silat cekak mampos laa kowank ..heee ^___^
klaw yg atas2 to bole laa dieowg single and available .. ce masok line.. hahaa..mati aku nanti (!)(!) 



oke .. yang atas2 to member baik kolej aku..setiap ari mengadap dieowg je ..hehex ..yang bawah nie plak member baik dari skola lagik ... ^__^ dieowg 3 org nie memang kenal aku sgt2 lha ..luaq dlm dieowg taw ..haha..jom usha (!)(!)


she is my best fwen aku .. susa senang aku dya sentiasa ada .. nama dya Noor adila Abdullah
panggil je dila or Ila .. sweet 19 teen jugak .. manis2 and lembut org dye ..
memang da knal lama dri skola 1 kelas lagik .. sangat caring and loving org dye nie ..
xtawu na ckp cne da .. family pon ska dya .. ^_^
now dye study at Baling Kedah ..amek Bakery .. nk dye wt kek ??? 
suroh je die wt ..knferm sodap ..kan dila kan .. XD
hehehex .. (rindu ko laa Dila ..aishh T_T )
oke2 tamo cdey2 ..next :-

haaaaaa nie Nur Mardhiah Abu Bakar panggil Madi ..umo dye 19 taon jgk lorh ..
Madi cm nama laki kn.. dulu kn ade cte Remp-It Farid Kamil nma Madi .. 
mcm kna je ngan nama madiah nie ..so kmi panggil je dya Madi..nama to melekat sampai sekarang
hehe..1 skola jgk dye dgn aku sma2 n Dila amek katering(masak2 besh taw >__< )
gaya dye ala2 jantan ckit .. cita2 askar ..hehex..sesuai laa ngan dye askar2 nie ..
klaw kua n dye je nek mto mesti org sala anggap ak nek n laki .. 
sampaikan bf aku sndri pon sala paham..ish2 ..xde nye..walaupon Madi nie gaya dya ala2 tomboi
tapi hati perempuan oke.. ^__^ Terbaik (!)(!) 
next !!

awat tgk cm to ??? o.O comey ka??  hahah kawan2 aku suma comey2 .. kan2 ??
nie nama dya Siti Atikah Kassim ..panggil dye Tikah
umo??? dya ja paling muda dlm suma2 nie ..18 taon ..
still study..at KMPP .. pandai kn?? bkn cm aku ..,hehex^__^
best laa dya nie ..sweet,..sweet2 pon da ade bf orait .. 
xley masok line ..wakakkakax .. cian .. calon2 lain ada kt atas to .. pilih2 ..hehex ..



oke lhaa yg to je member baik aku pon .. yang sentiasa ada xkira masa ..bak kata susa senang sentiasa ada lhaa .. kn2 .. kowank yg xde lm post nie pon suma kwn aku jgk ler .. jgn mara ..xkn aku nk ltak suma ,,.hehe
oke ..habis cte .. sekian terima kasih .. thnx sb sudi luangkan msa baca entry nie .. ^___^ salam ~

No comments:

Post a Comment

Da abes ke baca?? hah ape lagi
komen ler ta kan like jer ..
hehex .. TQSM ^_^