Queensbay and Kapitan

askom

huuuhhh .. bwu je balik nie ( actually lame dh ..hehe ) td kua n MEREKA g QB ... bes lhaaa jgk .. walaupon ujan. Yg paling bes ak lhaa, tgu bas da sejam .. mula bas to mai terlepas lak ..pasto tgu lagi lg 10 mnit 1 jam bawu terhegeh2 nk mai .. serrrr btoi .. dh naik plak sesak nk mampos  (!)(!) ak dok depan sekali, dh mcm nk melekat kt cemin depan da aku..  dh laa kna berdiri .. pasto plak penumpang lain lak  nk msok, 1 hal mna aku nk p celah plak da time to ..memang sesak gila .. penumpang to plak banglaaaa ... ajerrr laki otttt ... tepaksa laa aku behimpit2 n bdk2 laki mlayu toh .. ngek toii, rimas gilaa aaahh .. sampai dekat bayan lepas plak jem(!)(!) peeeehhh lagi ak bara dh laa lmbat jem plak da .. pasto pisa pon jem (!)(!) sabaq jaa laaa aku time to .. dgn sejuk hujan lebat naa mati .. dugaan tol ari ney uji kesabaran aku ja bulan2 posa nie .. dri tgu bas pukol 2, dpt nek pkol 3 .. dh nek smpai kol 4.15 .. buang msa lm bas jaa aku td .. penat tol .. dh sampai QB dpt beli belt je .. = =" hurmmm .. 

pas g QB kol 6 suku cm to kami g Kapitan plak .. na bukak posa .. saja p awai nk sep tempat, nasib laa p awai..klaw lambat abes lhaa .. dh sampai to sembang laa st kn smpai 7 lebih, kol 7.25 nasi n ayor xdpt2 lagi time to .. mang bara abes lhaa .. 7.30 org da azan xdpt2 jgk .. geram tp sabaq jaa laa.. tgk org sebelah mkn da nk abes kami bru dpt nasik .. 7.45 ott bwu dpt .. cian pon ada tgk pkerja2 kapitan to .. cmpy depa pon xsempat nk mnum (xtaw lhaa depa islam ka x) hehehe .. paa pon memang sedap laaa nasi beriani n ayam tandori .. puas (!)(!) ermmm .. jom lhaa usha pic kua td .. XD 










ahhhh to je laaa naaa ..xlarat da nk post byk2 pic ..penat da ..
ak sgt njoy n dieowg nie (!)(!) thnx alot my fwen .. yana , mila and zati .. 
hope kowank jgk happy mcm aku .. hehe XD tata

No comments:

Post a Comment

Da abes ke baca?? hah ape lagi
komen ler ta kan like jer ..
hehex .. TQSM ^_^