Dya Betol-2 Pergi

bismillah ~

erhhh~ dya betol2 pergi tinggalkan aku .. disaat ak jaoh di Sarawak ..di saat ak na happy dya tglkan aku, isnin nie ak final exam !! hilang fokus aku .. huuh~ memang xya ckp laa .remuk xterkira (!) mcm mana ak na terima suma nie (?) ak buntu Ya Allah .. bertaon2 ak bersama dya akhirnya jd mcm nie .. hati aku hancur betol2 hancur .. =( walaupon mulot bole ckp "oke fine kita brek" tapi HATI (!)(!) sumpah ak ta terima langsung dgn takdir nie .. sumpah! ak syg dya sgt =( 
jaoh disudut hati aku, ak masih mengharapkan dya lagi kembali lam hidup aku ... tapi apakan daya, ak xnk ganggu hidup dya ak terima keputusan dya n hati yang x rela ..asalkan dya bahagia .. mungkin dya lebih bahagia bila ak xda .. maybe .. ak doa suatu hari nty dya akan dpt peganti aku yg jaoh lebih baek dari aku yg sederhana ni .. ak dh cuba sedaya yg ak mampu utk bahagiakan dya .. =) 5 taon ak xkn lupa suma kenangan ak n dya .. ^^

p/s :: YA ALLAH .. tabahkan lah hati hamba mu ini utk terima segala ujian2 mu .. amin =)

No comments:

Post a Comment

Da abes ke baca?? hah ape lagi
komen ler ta kan like jer ..
hehex .. TQSM ^_^