SINGLE kah aku ??

bismillah .. ~

ak terpikir pikir ak ni sudah single or blom .. hurmm~ cyes hati aku ta tenang langsung sekarang nie .. sb sala faham sikit aku terlepas bahasakan diri "aku" dgn dya time mara .. den dya ckp jgn cri dya da n xdk mud .. mksodnya?? kami brek? brek?? btolkah?? ak mcm xcaya jaa benda ni jd .. ak masih perlukan dya, dri smlm sampai laa malam nie ak still tgu dya .. tapi hampa 1 msh pon ta msok dri dya .. last ak ckp klaw mcm nie ak terima laa dengan redha .. ak da jd yg terbaik dh bt dya .. to sja yg ak mampu .. hurm jari pantas sja menaip msj2 to tp hati sedang menangis, tahan jaa ayer mata time to xnk spa2 nampak .. memang na nangis gila na lepas suma .. ak terpaksa terima suma takdir nie ..terpaksa !!! demi kebahagian dya ak rela terima .. andai keputusan yg dya bt nie akan membuat dya lbeh bahagia dari aku ada disamping dya .. =)

bukannya ak na jiwang apa dlm blog aku nie ..ak just na luahkan perasaan aku jaa kt cnie .. xnk ggu mood kwn2 aku n beban masalah aku .. xnk dieowg taw ak tgh terluka .. apa pon ak harap si dia akan bertambah bahagia tanpa aku .. and ak berdoa pada tuhan agar si dya ditemukan dgn seorang wanita yg betol2 memahami dya dan cukop sifat2 yang si dia inginkan .. amin =)

(YANG MENCINTAIMU SELALU ~alin~ ) 

No comments:

Post a Comment

Da abes ke baca?? hah ape lagi
komen ler ta kan like jer ..
hehex .. TQSM ^_^